miercuri, 4 noiembrie 2009

La Patriarhie de Sf.Dumitru


6 comentarii:

  1. Interesanta fotografia, dar eu as fi asezat-o in modul landscape.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, arata bine si pe landscape, dar nu mai da sentimentul de inaltare pe care am vrut sa-l transmit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bine incadrata. Raluca Ioana Agasanu

    RăspundețiȘtergere
  4. buna fotografia
    imi palce inadrarea
    dar mesajul transmis mi se pare foarte dramatic

    RăspundețiȘtergere
  5. o incadrare nonconformista:) mi-ar fi placut si mai mult daca ai fi facut-o in alb si negru. s-ar fi potrivit mai bine mesajului

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte, foarte bună :) faptul că este pe verticală îţi dă un sentiment straniu, ameţitor, foarte potrivit contextului, zic eu. iar galbenul şi roşul lumînărilor fac un contrast foarte frumos cu cenuşa. bravo!

    RăspundețiȘtergere