marți, 16 martie 2010

Leapsa primita de la Dragos o dau si eu repede-repede la.. Flory!

Iata Leapsa a ajuns si la mine pe blog. Raspunsurile sincere sunt:

1. Cel mai de pret lucru: sa iubesti si sa fii iubit
2. Cand sunt suparat: ma uit la o comedie cu Louis de Funes
3. Cea mai frumoasa vacanta: in Franta la Disneyland si turul Parisului
4. Cand vreau sa ma relaxez: fac o vizita acasa, la parintii mei, ies cu prietenii la o plimbare in parc sau la o prajitura
5. Alte locuri unde as trai: intr-un loc linistit, la munte
6. Cel mai fericit am fost : cand mi-am intalnit jumatatea perfecta si m-am indragostit :)
7. Nu spun nu propunerii: de a merge in excursii si drumetii
8. Ma feresc de : oamenii cu mai multe fetze, barfitori
9. Am emotii: mai tot timpul, in special la examene
10. Regret ca : nu am mai multi bani :)
11. Nu as renunta niciodata la : viata
12. Cei mai buni prieteni sunt : cei care nu ascund adevarul sub pres si stiu sa fie prieteni adevarati in orice situatie
13. Ma enervez cand: descopar ca ceva nu mi-a iesit cum as fi vrut
14. O zi perfecta: ziua in care am reusit sa fac macar un om fericit

Deci... Flory prinde Leapsa!

Un comentariu: